01.18 ojdå

Det blev en kort men bra kväll.
Vi åt thailänskt på nånstans, det var gott.
Var klar vid sju så då for vi och handlade till chokladtårtan och sen hem och baka.
Eftersom att jag var tvungen att baka den där jäkla kakan så missade jag typ två timmar.
Det tog hur lång tid som helst att göra den!
Dock är det mycket som ska göras, själva kakan, fyllning och glasyr, vispa, blanda och smälta choklad i omgångar.
Det ska vara rikitgt riktigt riktigt god i morgon för att jag ska orka baka den igen, annars får det här bli första och sista gången.
Men tillslut så kom jag ju in till stan och in på hamnis, några kända ansikten var det faktiskt.
Alla som dansade är ju hur duktiga som helst!
Sen när det slutade så cyklade vi hem och sen vart det god natt aå nu har jag legat ett bra tag i min säng.
Det är nog dags att välkomna john blund.

Sov gott!




Emma kan stå på huvudet. Inte från ikväll såklart.



P.S. Sofia, om du läser det här. Jag har slagit ditt rekord! 2269 poäng

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0