Utmanad

Jag har blivit utmanad av Sussie

8 Favoritprogram

Grey's Anatomy
One Tree Hill
Gossip Girl
Vänner
Desperat housewifes
CSI
Uggly Betty

8 Saker jag gjorde igår

Åkte bil
Åt middag i skogen
Myste med sötaste bebisen
Såg barnprogram
Åt lussebullar
Satt vid datorn i bilen
Såg film
Sov

8 Saker jag ser fram emot

Julafton
Fredag, lussevaka!
Jullov
Sova
Nyår
Träffa Sussie
Lussebullen som är i mikron
Träffa alla andra fina flickor i morgon


8 Favoritrestauranger


Taj mahal
Nån Thailänsk
John Chris coffee
Maxim
Subway
Eastern palace
Sandys
Mammas kök (min mammas kök)


8 Saker på min önskelista

Pengar
Parfym
Väckarklocka
Massage
Kläder
Presentkort
Kamera
Snälla barn


8 Personer jag utmanar


Sofia
Frida
Oliver
Olivia
Emma
Elin
Millan
-

Regler:
1. Publicera reglerna på din blogg.
2. Svara på de sex 8-sakerna
3. Meddela de utmanade på deras bloggar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0