Tack och hej

Jaha, nu var julen slut.
Nu är det ett helt år kvar till nästa gång. Det känns faktiskt lite tråkigt att det är slut, jag har haft en sådan toppen jul så det känns lite tråkigt att släppa det där. Dessutom har jag verkligen njutit av att ha sprungit omkring och köpt julklappar till alla, speciellt nu efteråt eftersom att de blev så nöjda.
Jag blev otroligt nöjd över mina klappar, det finns ingenting som jag skulle vilja lämna tillbaka.
Jag tänker inte räkna upp alla här, det är lite för många och ska jag vara ärlig som kommer jag inte ens ihåg alla. Vilket jag verkligen skäms över. Men av släkten hos pappa fick jag bla pengar, en kofta, en skjorta, en halsduk, en plattång, björnborg trosor, vantar och sånt där, m.m. och hos mamma fick jag pengar, sängkläder, riktigt snygga ljuslycktor, väckarklocka, aniktsskrubb, lotion x2, tofflor m.m. m.m. Dessutom fick jag värsta nagelvårds grejset som var superbra!
Dessutom har jag ätit julmat så att magen bara värker på mig men det är ju så gott! Julgodiset gör det ju inte bättre heller.
I morgon ska vi till farmor och farfar och äta julbord. Jag vet redan hur tråkigt det kommer bli men jag och jesper har redan lovat att följa med (vi trodde Alvar och Ture skulle dit (A) ) så det är väl bara att bita ihop och vara lika snäll som alltid. Men vi ska åka och hälsa på dem i morgon eller i på fredag innan de åker hem till Stockholm.
Åhh, jag börjar bara längta till Stockholm och sommaren igen. Men det blir mycket troligt en resa till Stockholm i sommar eller egentligen inte en utan får jag som jag vill så blir det 3-4 st. En med Emmis, en när jag bor hos Magnus och Ulrika, en ifall jag får låna deras lägenhet när de är i Skåne eller nått och åka med nån kompis och en med familjen men den sista står väl inte högst upp..
Näee, nu måste jag verkligen sova, jag hade ju tänkt att gå upp tidigt i morgon vilket kommer vara omöjligt.

Hoppas ni hade en lika toppen jul!
puss

Kommentarer
Postat av: suss

men vad bra! :)

jo, det var väldigt bra!

2008-12-25 @ 14:36:02
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0