Sankta Lucia

Still going strong.
Vi är fortfarande vaken, pigga och på lika glatt humör.
Vi har haft luciatåg, jag Andrea och Frida, riktigt vacker sång! Och en nära på katastrof, eller egentligen inte men det började droppa stearin på Andreas rygg.
Sen har vi sett Idol, pratat och jaaa.. jag kommer typ inte ihåg nått.
Men nu sitter de andra och pratar så jag ska lägga mig med dom och prata istället.
Vi ska ju vara vaken i minst två och en halv timme till, men vi får se hur det går. Fast vi har ju laddat upp men energidrycker.











Bilder från Sussies inbyggda kamera.

Kommentarer
Postat av: suss

haha, "inbyggda kamera" ;)

2008-12-13 @ 05:30:09
Postat av: emilia

otroligt trevlig natt =)

ni tjejer är bäst!

2008-12-13 @ 14:19:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0