Morsning korsning

Japp, då var man tillbaka till skolan igen, första lektionen är samhällskunskap. Hon pratar om reklam, tror jag.
Här går vi fort fram! Vi har ett hemprov tills i nästa vecka som vi började men för två veckor sedan när vi fortfarande inte hade gjort klart det vi höll på med innan.
Jag trodde att jag skulle vara hur trött som helst i morse men det var jag inte. Undermedvetet så saknade jag nog tjejorna så jag var klar tjugo i åtta nu på morgonen.
Hoppas den här veckan går fort!
För på fredag så ska vi till Sussie och luciavaka, jag ser verkligen fram emot det.
Men vi lär nog vara ganska slitna på lördag, de får hoppas att mitt berömda morgonhumör inte kommer fram (A)
Nu ska jag vara  duktig och skriva utvärdering.
pusss

Kommentarer
Postat av: suss

haha ;) jag ska locka fram ditt berömda morgonhumör darling. HE HE HE HE HE HE HE HE HE

2008-12-09 @ 12:15:53
Postat av: suss

jaha, ok ;) men du måste göra utmaningen, hehehe

2008-12-09 @ 20:30:41
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0