Midvinternattens köld är hård

Jag orkade inte blogga igår, men jag hade inget att blogga om och jag gjorde inte heller ingentig.
Jag gick på stan med Sussie en stund och köpte en eller två julklappar till min bror fast en ska jag lämna tillbaka.
Sen tog jag bussen hem till mamma och såg typ på tv hela kvällen. Det är skönt när man inte har något plugg alls.
Något jag verkligen ser framemot är fredag då vi ska luciavaka i Vännäsby hos Susspussen.
Jag är skit taggat, dessutom blir det första gången hemma hos Sussie.
Den 22 December är det ju gymnasiefesten också, men ska jag vara ärlig så ver jag inte hur taggad jag är.
Det kan ju gå hur som helst men eftersom att jag är världsbäst så ska jag vara hotellvärd och hysa in 7-8 tjejer hos mig.
Det blir att trängas men det går nog. :)
Nu ska vi gå och äta lunch även fast jag nyss åt frukost.
pusss



Vårat väääldigt fina klassfoto.

Kommentarer
Postat av: suss

dumunge! vännäsby stavas inte så :(

2008-12-10 @ 11:19:41
Postat av: suss

klart du är världsbäst darling :*

2008-12-10 @ 19:49:29
Postat av: Lollo

Jupps :D Antagligen inte ^^

2008-12-10 @ 19:58:18
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0