Lucia

Nu sitter jag fortfarande hemma hos smalasussie med Andrea.
Mamma är typ insnöad nån stans på vägen så det var ett tag kvar tills hon skulle komma. Men det gör inte mig något alls, vi har det ju jätte mysigt här.
Det var en riiktigt underbar dag/kväll/natt igår, NI TJEJER ÄR BÄST! Men vi slängde in handduken klockan 6 i morse.
Så vi la oss huller om buller i Sussies rum och efter två minuter så snarkade Frida.
Alla förutom Andrea hann fara innan jag vaknade men vi har legat i varsin säng och bara snackat om allt möjligt, underbart!
Nu väntar vi bara på att mamma ska komma men det är nog ett tag kvar så vi ska äta här.
Sen så blir det nog Emma mfl ikväll, ett tag i alla fall.
Men nu ska jag vara social, pusss och tack för 24 underbara timmar!




Vårat lilla luciatåg.

Kommentarer
Postat av: suss

det var verkligen huuur bra som helst det här dygnet med er, underbart!

bästa luciatåget med finaste lucian!! :)

pusss på darling :*

2008-12-13 @ 18:42:00
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

finaste tåget :D

2008-12-13 @ 18:58:40
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0