Livet är ingen dans på rosor

Nu skulle vi egentligen ha slutat, tror jag i alla fall. Men jag for hem tidigare av olika anledningar, jag orkade verkligen inte vara kvar. Jag hoppas för allt jag har att det kommer att lösa sig även fast jag inte vill säga något eller så då borde jag ju inte skriva något alls.. Men jag behöver bara skriva av mig lite. Men tack gode gud för Sussie.
Jag kan inte med ord beskriva hur glad jag är över att jag har dig, tack för att du finns. Jag vet inte hur jag ska tacka dig.
Tack alla andra fina flickor också, tro inte att jag glömmer er!

Lucia närmar sig och därmed Luciavakan, jag är lite nervös för hur död jag kommer att vara på lördag, vi kommer ju knappast sova många timmar under den natten. Eller det är ju det som är poängen men vi kommer nog inte sova mycket efter Luciatåget heller. Men som tur är så ska mamma hämta mig så jag slipper välja mellan att åka hem klockan 11.00 eller 17.00.
pusss




Kommentarer
Postat av: suss

det är ingen fara darling, du ska ha många tack för att du finns vid min sida också. guld värd är du!

2008-12-11 @ 16:30:49
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0