Julen är här

God morgon, god morgon.
Nu håller jag på att sminka mig sen ska jag möta Emma och så ska vi ta bussen till stan.
Det blir julklapps shopping för hela slanten, jag har ju min lista och tänker försöka få bort så många saker där ifrån som möjligt.
I natt blev jag väckt klockan tre för att det ringde en evighet på min mobil men jag var så jäkla trött så jag somnade om igen innan jag hann lägga huvudet på kudden, tur det säger jag, annars hade mitt humör inte varit på topp.
Vad händer ikväll då?
Jadu.. ingenting tror jag.. Det känns både skönt och drygt men men.
Nu måste jag skynda mig, ha det bra! pusss



Kommentarer
Postat av: Lollo

Ikväll blir det skaldjur och italienska delikatesser på julbord för min del, sjäälv?

Ha en toppen helg! :)

2008-12-06 @ 13:36:31
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0