Julafton 11.05

Stjärnorna, fallar i natten nu,
himlarna sänker sig,
ner över jorden.
Och när stjärnans bloss,
tänder sitt ljus hos oss,
brinner en låga klar,
i hela norden.
Julen är här!

Ja, nu är det julafton!
Julkänslan är på noll och stressen på topp.
Näe, egentligen inte men våra gäster kommer vid ett eller nått och jag har just stigit upp.
Måste duscha, sminka mig och välja kläder som jag fortfarande inte riktigt gjort sen måste jag väl hjälpa till där nere också så att de inte får ett psykbryt.
Sent i eftermiddag blir det då julafton helt från början eftersom att jag ska fira med mamma då.
Det blir nog en sen natt också, jag har lagt in två filmer och alla avsnitten från desperate housewives som finns än så länge på min dator så dom hade jag tänkt lägga mig och se sen i natt. Om jag inte kommer somna av utmattning av all mammas julmat, hon gör världens godaste julmat!
Näe, bäst att skynda.

GOD JUL!

puss

Kommentarer
Postat av: suss

god jul min bästa vän!!

2008-12-24 @ 12:45:16
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0