2008

Under år 2008..

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Haha, ja helt klart.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Sånt är det ingen idé med

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nope.

4. Dog någon som stod dig nära?
Näe.

5. Vilka länder besökte du?
Sverige..

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Riktig kärlek typ.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
Det finns vissa grejer men jag vet inte om jag kan datumet.

8. Vad var din största framgång 2008?
Eh, jag vet inte. Att inte ta folk gör givet, leva i nuet och verkligen göra det man vill. Inte för att jag kan kalla det framgång, jag gick ut med det betydet jag ville kanske?

9. Största misstaget?
Fegade nog ur för mycket och att inte släppa taget om vissa personer tidigare.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Var förkyld i över ett år.. ;/ och nu är ju mina knän m.m. helt sär

11. Bästa köpet?
Jag vet inte, en resa till stugan?

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder, garanterat.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Händelser och människor.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Total Eclipse of the Heart m.fl.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Hittat på fler roliga spontana saker

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Pluggat

18. Hur tillbringade du julen?
Först pappa med släkt sen mami

19. Blev du kär i år?
Nope

20. Hur många one night stands?
Alldeles för få, haha.

21. Favoritprogram på TV?
One tree hill

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett starkt ord, men det finns folk som jag inte gillar, ja

23. Bästa boken du läste i år?
Typ ingen, har inte hunnit med.

24. Största musikaliska upptäckten?
Jag gjorde många men jag slutade lyssna på dem alla efter ett tag

25. Något du önskade dig och fick?
Ohja, det har jag

26. Något du önskade dig men inte fick?
Ja, det med.

27. Årets bästa film?
Första jag tänker på är Twilight (a) men t.ex. alla jag sett på bio har varit bra och det är endel

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Firade typ med familjen, I guess..

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Kärlek och några månader som raderas, antar jag.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Min egen

31. Vad fick dig att må bra?
Vissa väldigt speciella människor, händelser, platser typ

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Robert Pattinson (jag har drabbats av Twilight hysterin)

33. Vem saknade du?
Ingen faktiskt

34. De bästa nya människorna du träffade?
Jag har ju träffat en del, Sussie, Andrea, Frida, Millan, Linn, Petra, Linnea, Amanda

Kommentarer
Postat av: Elli

Kul lista och söt blogg :-D

2009-01-01 @ 12:57:39
URL: http://thedevilwears.blogg.se/
Postat av: Lollo

heheh Gott Nytt år :D



cool lista, den ska jag också göra ^^

2009-01-01 @ 14:13:59
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0