Fortfarande julafton

Nu har jag haft min första julafton, här hos pappa då.
De var super trevligt! Men allt var över så fort, vilket är ganska tråkigt.
Jag är ju helt kär i Alvar, näe men han är ju världens underbaraste unge. Jag tror att jag ska kidnappa honom nästa sommar när jag åker till Stockholm. Ture har aldrig träffat oss förut så han var blyg och mammig nästan hela tiden men Alvar busar ju som sjutton. Pappa var jultomte också! Det v ar lite kul eller jag bryr mig inte men vi har ju inte haft en tomte i huset på flera år. Men Alvar och Ture var så söta, dom tror verkligen på att det var jultomten. Tänk när man var så liten.. Sen delade jag och Alvar ut de sista julklapparna och vips var pappa tillbaka och dessutom hade han missat tomten! ojoj.
Nu är vi hos mamma och snart kommer mormor och då ska vi äta världens godaste julmmiddag så jag måste nog hjälpa till.
Ha en fortsatt trevlig jul!

puss

Kommentarer
Postat av: suss

hur har du haft det? :)

2008-12-25 @ 01:37:22
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0