Dan före doppare dan

I morgon är det julafton!
Det känns då verkligen inte som så, jag har ingen julkänsla alls.
Nu sitter jag i alla fall med mina söta vänner Sussie och Andrea och äter kladdkaka.
Vi är inne på våran 3e film, The Holiday. Även här blev det lite drama. filen fastnade i DVDn så jag var tvungen att ringa Fredrik och hoppas på att de inte sov, vilket de som tur var inte gjorde.
Dessutom har vi hunnit med att laga middag som trots lite drama blev rikigt rikitgt god, kyckling/quorn, ris och sallad blev det. Vi har även gjort julgodis, limegodis och så har vi rullat mandelmassa i smält choklad.
I morgon ska jag in till stan och köpa mina två sista julklappar.
Sen på kvällen så ska jag se bingolottos uppesittarkväll.. he-he
Pappa har blivit gammal och köpt bingolotter så jaa...
Men jag hoppas på att Magnus och Ulrika kommer förbi en stund, men de kommer i alla fall på julafton och det är ju huvudsaken.
Näe, nu ska jag återgå till filmen och mina underbara vänner.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0