Dan före doppare dan 17.34

I morgon är det julafton!
Inte klokt alltså, tiden bara rinner iväg och snart kommer jag också vara gammal och skrynklig..
Vi somnade efter två nån gång sen sov vi till tio kanske.. Direkt tog vi täckena, la oss i soffan och såg klart The Holiday.
Det var en super kväll med två super tjejer helt enkelt!
Vi måste planera nyår också flickor!
Efter att de for så duschade jag och gjorde mig i ordning för att fara in till stan och köpa mina sista julklappar.
Som tur var så fanns halsduken på Rut så jag slapp springa runt och panik köpa något annat, dessutom var jag på Tehörnan för att köpa te till Fredrik. Det var inte kul! Jag kom dit och tog en nummerlapp, 20 visade den, jag kollar på nummerskylten som visade 88. Ja, det är väl okej tänkte jag. Vad händer då? Jo, det är nått fel på den så den ska egentligen stå på 62! Jo, man tackar.. Och jag blev tjurskallig och stod kvar där och väntade på min tur.
Nu tror jag att jag ska lägga mig och se nån film innan Bingolotto. haha. Näe, men det kan ju bli kul.
puss




Så nyligt men ändå så länge sedan.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Joo :)



God Jul på dig med (a)

2008-12-23 @ 21:20:37
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: Anonym

självklart ska vi planera nyår, vi har all tid i världen på fredag! godujul sötnos!

2008-12-23 @ 23:02:40
Postat av: Anonym

självklart ska vi planera nyår, vi har all tid i världen på fredag! godujul sötnos!

2008-12-23 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0