Dan före dan före dan före doppare dan.

Snart är det julafton och jag har ingen julkänsla..
Det känns ganska tråkigt.. men jag hopps att den hinner komma, några få dagar är det ju kvar.
Just nu har jag tagit en paus från julstädningen av mitt rum.
I går kokade jag först limegodis här hos pappa sen gick jag till mamma och kokade knäck som tog en jädrats tid så jag var inte tillbaka här förän mitt i natten. I morse ringde Emma också så nu blir det mys och film hemma hos nån av oss ikväll. Kanske så byter vi julklapparna då också, fast det skulle jag vilja hinna med på julafton men vi ser ju.
Strax efter att hon ringde så kom pappa upp med frukost på sängen också! Det är en av lyxigheterna men att bo här, hehe. Näe men, skämt och sido.
Nu måste jag skynda mig, jag ska nämligen till mamma och städa där med.
Sen i morgon min älskade Sussie! Jag vet inte riktigt vad vi ska göra, om det blir myskväll eller gymnasiefesten.

puss



Underbara flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0