8 December

Jag var hemma från skolan idag, orkade verkligen inte gå så det var rikitgt skönt även fast jag egentligen inte gjort något.
Vaknade mitt på dagen av att pappa kom upp med frukost på sängen för andra gången den här helgen så jag låg och läste några tidningar ett tag. Klädde på mig och gick ner och såg tv. Så mycket jag har åstadkommit idag.
Eller jag har ju faktiskt varit och ridigt, det var super kul!
Vi red barbacka och gjorde nått som jag inte minns vad det hette men det var rikitgt kul.
Vi skulle rida som speglar och göra allting på samma gång, jag och Olivia är ju det perfekta paret, vi blev ledarhästarna.
Jag kom precis på att vi ska ha frågat en massa folk om 10 egenskaper och det har jag ju inte gjort så jag måste skynda mig att ringa till mormor, mamma och Emma. Sen ska jag nog se en film, vi har ju inge plugg så! :D

 

En riktigt rikitgt usel bild och självklart på den gången när vi inte var speglar.
Men den får duga, har ingen annan att lägga upp.

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jaa de är sjukt gott, men jag gillar dock inte russina (a) ;D

2008-12-08 @ 22:36:38
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: s

haha, vadå? ;) ;) ;)

2008-12-09 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0