6 December

Idag tillbringade jag och Emma hela dagen på stan för att handla julklappar.
Det gick faktist rikitgt bra, nu har jag handlat klart till mamma, pappa, farmor, Ture och Alvar hade vi redan hemma.
Jag känner mig rikitgt dukigt om jag får säga det själv.
Så nu har jag bara kvar till Yvonne, Junior och Emma.
Jag har dessutom slagit in allihopa också!
Emma köpte också julklappar men inte lika många som mig och sen vid tre mötte vi upp Sofia.
Vi åt hemmagjord sushi till middag för ett litet tag sedan, rikitgt gott! Men jag äter ju inte dem med fisken på...
Nu ska jag möta upp Emma och Sofia och sen får vi väl se vad kvällen leder, dom hade tydligen nån idé på vad vi skulle göra.
Ha en bra kväll! pusss



Den inhandlade delen av vad jag ska ge bort i jul.


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åhhh jag älskar sushi! ;) Men min maat var grymt god idag. Nu ska jag dra ut.. ha en toppen fortsatt kväll :)

2008-12-06 @ 21:06:15
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: linn

men duktigt sara :D vad handlar du till din mamma och pappa?

2008-12-07 @ 12:09:24
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0