5 December

Äntligen helg, hur skönt är inte det?!
Idag åt vi kinamat till lunch, jag Andrea, Sussie och Petra sen så såg vi teater med klassen.
Den var typ hyffsad men det var ett kasst slut.
Sen for jag hem och hade en lite udda middag med min kära familj, inget negativt, bara udda.
Och nu sitter jag här i min soffa medan Emma har somnat.
Vi har sett Idol och för er som inte vet så gick Alice och Kevin till Globen. Fram till nyss så har vi sett To fast to furious Tokio drift. Dessutom poppade vi pop corn och åt vår favorit, brie ost, och kex då. Oj, vilka sommar minnen som väcks till liv nu. Min stuga säger jag bara.
I morgon blir det stan med Emma, vi har skrivit en lista på alla julklappar som vi ska köpa så jag hoppas att det mesta blir köpt i morgon också.
Nu ska jag packa mina grejer sen ska vi gå till papi.
Hoppas ni också haft en toppen kväll. pussss


Kommentarer
Postat av: suss

yey, snygging+ar =D

2008-12-06 @ 00:55:13
Postat av: linn

hihi :D vad hände på slutet?

ja, fast det var på gamlia tror jag! ja det gör vi säkert, vad mysigt :)

2008-12-06 @ 11:00:43
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0