4 December

Nu har jag skrivit klart min novell, äntligen!
Jag hade skrivit tre sidor när jag bestämde mig för att det sög och började skriva på en helt ny eller ny och ny, en ny med samma tema. Det värsta är dock att jag egentligen borde fokusera på engelskan eftersom att vi har prov i morgon. Men jag har inga super krafter som gör att jag kan plugga på hundra grejer på samma gång så nu blir det engelska för fulla muggar i två timmar.
Vi hade bad i dag också, det gick faktiskt rikitgt bra, vi livräddade och så i princip hela lektionen.
Men de 20 minuterna som kommer efter är inte roligt, usch vad man får stressa! Nog för att jag är van men man vill ju inte missa bussen.
I helgen har jag absolut inga planer eller jo jag ska kankse hälsa på en bebis men när jag kom på hur långt det var att åka så kan jag lika gärna skita i det.
Jag känner att jag bara blir mer och mer negativ för var dag som går.. Sjukt drygt men jag kan inte hjälpa det.
Tror att jdag har fått nån vinter depression eller nått för att det är så mörkt ute och man inte får någon sol.
Det finns ju folk som får det så..
Men det är inget allvarligt så bli inte helt till er nu och jag är inte ens 100% seriös.
Kom på att jag ska skriva en liten påminnelse till mig själv eftersom att jag vet att i alla fall Sussie läser min blogg.
Jag ska berätta något twistat eller det är rikitgt jäkla twistat om jag tänker efter.
Ajaa, engelskan skriker efter mig. Ha det bra, hejjs.

Näe, kom på en till grej, de ska spela in tre till uppföljare till Twilight!!
Aahh! Jag är så glad, kan inte vänta till de kommer ut.
Hahah, det är helt sjukt men man blir helt förtrollad av filmen, fråga bara Millan som såg den i går och är den nyaste medlemmen i Twilight hysterin. Jag håller för övrigt på att ragga med mig någon så att jag kan se den igen. Helt särt.




Jag är verkligen inte en sån som blir helt till mig över folk hit och dit och speciellt inte över skådespelare.
Men se bara så snygg han är!!

Kommentarer
Postat av: linn

jag läser också din blogg söt!

2008-12-05 @ 16:11:52
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0