3 December

Jag är så less på skolan just nu så att jag bara vill ligga hemma i sängen varje morgon.
Jag är så glad att det snart är lov så man kan få slappna av ett litet tag i alla fall.
Fast jag förstår inte varför jag blir så less nu, vi har ju haft två lugna veckor nu och vårat sista pluggprov är på fredag sen är vi klara för den här terminen förutom ett hemprov då..
Men men.. Det hände inget speciellt idag, vi hade matte, historia och syslöd endast och tack för att jag har Andrea och Sussie annars hade det nästan tre timmarna på syslöjden blivit olidlig, eller väldigt nära i alla fall.
I morgon ska vi skrivit klart novellen till svenska och jag är inte klar..
Jag har skrivtorka, vet inte vad jag ska skriva det har liksom tagit slut på idéer.
Så jag borde nog göra det i stället för att skriva det hära så ha det bra! Hejj,.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0