29 December

Morsning korsning!
Nu äntligen har jag kommit hem, dagen tillbringades ju i Skellefteå med Emma och Vickan för lite shopping.
Från att ha varit helt otaggad så blev det hur jäkla kul som helst.
Frös gjorde vi då mest hela tiden, fy sjutton och vi som skulle ta bussen hem två timmar efter att allt stängde.
Jag tror inte riktigt att vi tänkte där men det löste sig med att vi satte oss på Wayne's.
Min uteblivna sömn märktes dock av då och då och som även lockade fram en trevlig huvudvärk, vilket var riktigt mysigt att gå runt med. Huvudvärken vill inte försvinna och fryser gör jag fortfarande, så skönt det kommer vara att lägga sig under duntäcket och sova.
I morgon har jag planerat att göra ingenting eller gå ut och gå med Emmis i alla fall. Men det är tomt hus eftersom att min kära moder har åkt till Skellefteå med Fredrik för att hämta min halvbror/plastbrorsa/låsasbror, kalla det vad du vill men han ska i alla fall fira nyår här så det blir första gången jag träffar honom. woho.







Dessa två förgyllde min dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0