28 December 22.05

Nu har Fredrik kollat min rygg, det är verkligen inte kul att få veta alla fel man har. Men jag får väl se det från den ljusa sidan, vi gör något åt det innan det har gått helt åt helvetet.
Jag orkar inte räkna upp alla fel här, jag har redan gjort det för Andrea och det var några så jaa.. jag orkar inte.
Så nu väntar en massa träning för att det här ska bli bra igen..
Jag ska bland annat börja simma, men hur ska det gå?! Jag kommer ju aldrig ta mig dit själv..


Näee, men jag har egentligen inget att skriva om men inget annat att göra heller så jag lägger in en sån här:

Pratar du fortfarande med personen du kysste för första gången?
Pussas inte

Har du sett din bästa vän gråta?
Njaa, med tanke på att jag känt Emma sen vi var sex så ja. Och Sussie gråter varje dag (när inte jag är med henne, fast åandra sidan, då ser jag ju inte det)

Vilka vitaminer tog du när du var liten?
Apelsiner

Vad åt du senast?
Julmat

Har du fått någon komplimang idag?
Näe.. 

Har du varit med i en rättegång?
Ja, men det var inte jag som var felet eller ens inblandad

Är du polare med grannarna?
Kan jag då inte säga, vår hund åt upp deras kanin igår

Vilka språk pratar din mamma?
Svenska, Engelska sen tror jag att hon kan rysska eller nått sånt konstigt
 
Vilka länder har du bott i?
Sverige och Sverige

Senaste piercingen?
Örat men det är ju hundra år sedan

När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
ICA MAXI men det tar nog inte 15 min

Gay?
Näedå

Har du täckt någons hus med toalettpapper?
Haha, näe men det kanske ska prövas

Har du varit på stranden?
Japp, men jag badar inte

Har du haft en stalker?
En i min klass när jag gick i tvåan..

Minns du dina/din musiklärares namn?
Rolf, vem kan glömma honom?

Hur bra är din syn?
Typ blind

Har du varit på ett party?
Yesbox

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
Badar som sagt inte och skulle jag så skulle jag inte göra det med hajar

Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
Du är inte den första

Har du varit utomlands?
Yesbox, Mallis x2 och Finland

Har du sett din bästa vän naken?
Hihi, har jag säkert

Vilket är det bästa bröllopet du varit på?
Har typ aldrig vart på bröllop... ;/

Skulle dina föräldrar bli arga om du blev avstängd från skolan pga slagsmål?
Slås aldrig

Var är dina syskon just nu?
Om jag visste det..

Vad var den senaste drömmen som du minns?
Haha, den jag berättade för Sussie, sjukt konstigt. Det var cigaretter som förvandlades till lava och bilstölder och mopeder för 80000:-

Vem ringde dig senast?
Papi

Vilken tid gick du upp imorse?
15.00 i eftermiddags

Vad ska du göra i helgen?
Inga planer, långt kvar

Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
"God kul:)"
 
När var du riktigt sjuk senast?
Några månader sen, såg döende ut...

Vem är den senaste kändisen du tog på?
haha, det finns inga kändisar här

Vad finns i din bakficka?
Knäckpapper

Har du färglinser?


Vad gjorde du klockan 2 inatt? 
Fredrik drog i mina knän

Vad är det första du gör på morgonen?
Önskar att det inte var morgon

Vad ska du göra efter det här?
Hitta Andreas recept

Kommentarer
Postat av: suss

JAG HÄNGER MED DIG OCH BADAR!! jag måste liks dit också, för min rygg. haha



ja, det är helt amazing. fan vad jobbigt det blev nu!

2008-12-28 @ 22:43:47
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

Det lät inte kul alltså :(

jag vill inte heller träna själv, men jag tror tyvärr att jag inte har något annat val



JAG KAN OCKSÅ SIMMA MED DIG :D

2008-12-28 @ 22:44:46
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

ja, jag gråter varje dag ;)

2008-12-28 @ 22:48:04
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

ja, men du kan vara lugn :) det bli nog hur bra som helst. bara vi tar tummen ur röven och verkligen far dit ;D

2008-12-28 @ 22:53:22
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0