21.42 Desperata hemmafruar

Nu sitter jag och ska se de desperata hemmafruarna men medan det var reklam så bytte jag kanal och sen lyckades jag trycka på nån knapp så att kanalen försvann helt och hållet från tv typ. Jag har sökt egenom alla utan att hitta den....... Det här är typ 3:e gången jag gör det här, jag är så jäkla duktig!
Ajaa, jag får springa till mamma och se klart det.
För övrigt så har jag precis ätit min kanske 20e lussebulle för den här vintern, tror ni jag gillar lussebullar?
Det blev endel köp idag, först köpte jag två små plast bilar och en jätte mysig liten gossedjurs hund från Åhléns till Ture så nu är jag i alla fall klar med julklappar till en person. Sen gick jag och mötte Sofia och Martha på Kafe Station där vi satt och pratade en stund innan vi gick och mötte Oliven. Vi gick en snabbis på Gina där jag hittade ett linne som jag köpte bara så där, jag har inte ens provat det så det kan blir intressant.
Men nu ska jag gå till mamma och gå ut med hunden, hemmafruarna är ju redan slut.




Se sådana snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0