21 December

Nu har jag städat klart mitt rum!
Dammsugit och hela fadderuttan och så har jag hängt undran alla sommarkläder ifrån min stege in i garderoben vilket verligen var på tiden! Nu är det verkligen vinter, min stege är full av svart kläder! eller ja.. det hänger andra färger där också men inget är riktigt färgstarkt och kul.
Det hade varit perfekt om det inte vore så att jag ska gå till mamma nu och städa där med. men men..
Sen ska jag ju ringa Emma och så ska vi mötas på Ica och handla nått till i kväll sen blir det film hemma hos mig.
I morgon blir det så middag och film hemma hos mig, vi bojkottar gymnasiefesten. Jag vet inte om det är smart eller rent ut sagt idiotiskt men nu blir det så här och jag tvekar inte en sekund på att det blir en superkväll!
puss




Kommentarer
Postat av: suss

ja, det kommer bli kanon! =)

2008-12-21 @ 20:10:43
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0