20 December

God morgon, god morgon.
Snart ska jag ta bussen in till stan med Sofia. Jag vet egentligen inte vad vi ska göra, jag är klar med mina julklappar eller nästan i alla fall. En halsduk som jag ska ge till Yvonne kommer kanske in dagen innan julafton så då måste jag ner på stan och köpa den. Sen ska jag köpa en grej till Emma och sen är jag klar! Känns bra, men man lever verkligen på ingenting under December känns det som, jag ska ju handla den där kavajen för 400 spänn också fast som tur är så kommer studiebidraget snart och jag får alltid ganska mycket pengar till jul.
På julafton blir i en hel drös här, fram tills efter Kalle och det där är vi hos pappa och resten av dagen är vi hos mamma.
Det är här hos pappa som vi blir en massa folk, har jag räknat rätt så är vi 13-14 st här, men det är bara kul.
Hos mamma däremot blir vi bara fem stycken.
Men nu måste jag skynda, bussen går snart. pusss

Kommentarer
Postat av: susss

klart det gör sötnos!

2008-12-20 @ 13:38:40
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: linn

jag såg ditt julkort nyss. så himla roliiiiiiiiiiiiigt :D hihihi puss p¨dig

2008-12-20 @ 17:16:37
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0