20 December 18.26

Idag har jag då tillbringat dagen på stan tillsammans med Sofia.
Vi handlade julklappar och vi var faktiskt rikitgt duktiga!
Nu har jag bara Yvonnes paket kvar men den måste jag ju köpa på tisdag..
Jag köpte en annan present till Yvonne och så köpte jag Emmas julklapp också som nu ligger så fint inslaget bredvid mig. Dessutom köpte jag en julklapp till mig själv och samlar lite vuxenpoäng, det blev den där kavajen på bik bok för 400 kr. Men det kändes bra, den är riktigt snygg och jag funderar faktiskt på att ha den på nyår.
Jag har även stickat klart farmors halsduk och den blev likadan som min orangea halsduk, alltså perfekt.
Ikväll blir det också en lugn kväll här hemma, förutom att skriva det här så håller jag på att koka julgodis och äta Ben & Jerry's. Förstå min lycka när jag kom på att jag hade gömt en nästan full Ben & Jerry's i frysen!
Nu ska jag åter gå till mitt godis innan det bränner fast i pannan.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0