19 December

Nu är det jullov!! Hur skönt är inte det?!
I morse var det fika med klassen men det var egentligen inget speciellt och efter det var det julshow i gympasalarna.
Det var faktiskt bra eller jaa, hevy metall banden är väl inte direkt mina favoriter. Men det sista var nog bäst, det var lärarbandet. De sjöng I kissed a girl men i stället sjöng de I kissed a boy (notera att bandet bestod av bara killar) det var riktigt kul! Sen åt vi jullunch och sa hej då till varandra, vi tjejer då. Det känns lite konstigt, tänk att vi inte ska ses på tre veckor nästan nu.
Efter det gick vi in till stan, kollade på Fridas skor och sedan gick jag, Andrea och Sussie vidare.

Så jag tillbringade halva dagen tillsammans med de två underbara flickorna, lovely, helt underbart.
Jag hittade en kofta på stadium och en längre kavaj på bik bok som jag la undan för att jag vill ha de som julklappar, ringde pappa och berättade om mina nya kärlekar och sa att jag lagt undan dem.
Åkte ju bil med pappa och Yvonne hem så jag vet vilken av dem det blev och det blev koftan ifårn stadium. Så i morgon ska jag in till stan och köpa kavajen, jag är ju helt kär i den och dessutom tror jag att den blir jätte bra på nyår.
Nu ska jag fortsätta se Walk the line. pusss

Justja tjejer, jag skickat ett julkort till er så kolla mailen och skräpposten! Hoppas ni gillar det.



Så här snygg julgran har jag i år!!



Kommentarer
Postat av: suss

haha, jag är ju sååå töntig :(

men vad kul, den koftan var jättefin och kavajen också! hihi. jag längtar redan till måndag, gosh!

puss min fina vän!

2008-12-19 @ 22:26:46
URL: http://sussjohansson.blogg.se/
Postat av: suss

du är betydligt bättre! :*

2008-12-19 @ 22:39:20
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0