18 December 20.34

Nu håller jag på med hemprovet som ska in ikväll, det går faktiskt ganska bra och jag är hyffsat nöjd med mina svar även fast jag inte är klar än. Jag tror att det är tre frågor kvar, fyra kanske.
I dag var ju en rikitgt slapp dag, en lektion och sedan lekar med tvåorna. Ska jag vara ärlig så var det faktiskt kul.
Först var det en tipspromenad som var väldigt svår, vi gissade på alla sen var det en musiktävling. Jag var med Sussie och Sandra och på något väldigt konstigt sätt så vann vi det hela! hehe, hur det gick till vet jag då inte.
Sen var det bokstavsleken där mitt och Sussies nya lag vann även den här gången. Vi vann godis för den som undra.. Jag vill inte äta upp dem själv så jag vet inte rikitgt vad jag ska göra, jag får väl ge bort det i morgon.

Vi fick även tillbaka våra engelska prov idag och fy sate vad arg jag blev, jag kunde nästan inte diskutera det med henne.
Hon rättade som en jäkla kratta, märks att hon är praktikant. Jag fick VG+, tre poäng ifrån MVG på ena delen och G på andra och det räknar hon ihop och ser det som VG- även fast det var helt olika prov. Jävla kärring, jag blir så irriterad på henne så jag vet inte vad. Och på den andra delen som var att skriva en beättelse på minst 600 ord på max 50 min. Hur lätt tror hon att det är?! Jag hade inga del i berättelsen som var något vi skulle plugga till så jag fattar ingenting, jag borde ha haft VG på den i alla fall. Ni ser ju bara, jag är så irriterad att jag sitter och skriver ner allt här även fast ni mest troligt inte ens bryr er...

Ajaa, i morgon är det julavslutning och sedan julgröt.
Tänk att vi har gått en termin med varandra!!
Sen blir det julklappsshopping för mig, Andrea och Sussie, jag längtar redan.
Jag har bara två grejer kvar att köpa sedan är jag klar!
Näee. åter till provet. Pusss

 

Ännu en snygg vän till mig. Söta, rara, underbara Sussie.
Fast mer sjuka Sussie som ändå kom till skolan bara för min skull. hihi

Kommentarer
Postat av: susss

du kan alltid ge ditt godis till mig ;} hihi

du är för bra, sötnos!!!!!!!!

2008-12-18 @ 22:08:59
URL: http://sussjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0