16 December

Julen närmar sig mer och mer men ändå så har jag ingen lulkänsla. Det känns faktiskt lite konstigt men jag hoppas att jag hinner få någon innan julen även fast jag inte är någon stor julfantast.
Andrea fick överraska mig med några filmer på mitt usb så igår såg jag We own the night och nu ska jag snart se Alvin och gänget. Dessutom skulle jag och kolla ögonen, eller linserna närmare bestämt men jag kommer inte ihåg vilken tid det var.. Antar att jag får gissa på en tid, fara dit och hoppas på det bästa.
Sen ikväll måste jag göra klart hemprovet eller i alla fall så mycket som möjligt och så måste jag sticka klart min halsduk så att jag kan lämna in den i morgon på syslöjden. Vilket påminner mig om att jag måste fixa fika, men jag tror att jag bara ska värma några lussebullar. Men nu måste jag ta något att äta, är redan hungrig även fast vi åt lunch nyss. Ajaa, pusss



Vilken  snygging alltså, puss på dig!

Kommentarer
Postat av: linn

den här bilden är ett skämt!

puss på dig! :)

2008-12-16 @ 15:20:34
URL: http://linnstenlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0