16 December 18.50

Fy sjutton för hemprovet säger jag bara! Det var inte kul, fast egentligen vet jag inte om det är så svårt men jag har ingen lust att göra det och min hjärna har redan gått på jullov..
Men jag ska kämpa på, jag har ju fram till klockan åtta på mig, för då börjar väl Ugly Betty?! Annars blir jag ledsen, he-he.
Det värsta är bara att jag kollar på you tube istället för att göra det här, dessutom försöker jag få tag på Sussie men det går inte alls bra. - Vars håller du hus, kvinna?!
Jag var ju hos optikern i dag för att jag inte tycker att jag ser tillräckligt bra och så skulle jag beställa hem nya linser.
-3.25 är strykan på mina nya linser nu på, de har gått från -2.00 till -3.25 vilket är lika med att jag i princip inte ser någonting utan glasögon. Kommer väl vara blind eller nått om några år..
Nåe, jag ska hämta glass och sedan fortsätta med mitt prov..
Men först måste jag bara länka en skit rolig grej. Fast det kan ju vara jag som har dålig humor också men jag och mamma skrattde så att tårarna rann ner för kinderna på oss på väg till skolan.

Jaa, självklart så laggar hela rixfm sidan ihop så jag kan inte ta länken.. Men jag får väl komma ihåg att lägga upp den sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0