14 December

Snacka om att ha sovit bort hela dagen!
Det är precis vad jag har gjort eller egentligen vaknade jag vid ett men sedan såg jag en film på två timmar innan jag gick upp och åt frukost. Men det är faktiskt väldig skönt att infe göra något alls men nackdelen är ju att det snabbare blir måndag igen. Fast egentligen är det ju inte så farligt, jag får ju träffa mina sötnosar igen!
Dessutom är det 10 dagar kvar till julafton, vilket är helt galet! Tänk vad fort allting går, tiden bara flyger iväg och snart är 2008 även förbi. Men det gör då mig egentligen ingenting eftersom att det här året kommer sluta så otroligt bra, det kommer börja ett nytt fantastiskt år som har en hel del spännande, roliga, underbara, jaa o.s.v. o.s.v. saker både spikade och halvt planerade. Alltihopa ser jag mer eller mindre framemot, förutom att vår kära Andrea kanske ska lämna oss och kalla Sverige för varmare breddgrader.





Vilka snyggingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0