12 December

Nu sitter vi här hos Sussie, riktgit trevligt. Äter godis, chips och massa annat eller jag äter inget, bara Ben and Jerry's
Jag och Frida har varit här hela dagen, jag for bara hem och hämtade väskan och sen skulle jag tillbaka in till stan och hoppa på bussen. Men det såg mörkt ut innan, jag gick ju en halv timme innan lektionen slutade men trodde ändå inte att jag skulle hinna in till stan så jag gick över bron och till den busshållsplatsen. Där fick jag sedan stå i 40 min för att det inte kom några bussar! Varken 6:an eller 9:an.. Men tillslut kom det en men det var ju så sent så vi missade den första bussen vi skulle ta. Men vi hann med den andra, i sista sekund verkligen. En minut innan bussen skulle gå så klev jag ur bilen i stan. ojoj, vad jag fick stressa.
Nu hinner jag inte skriva nått mer, Idol ha börjat igen och nu ska vi se vem som vinner det hela.
Jag håller inte på nån av dem men jag tror på Kevin, men allt kan ju fortfarande hända.
puss



Vem vinner och vem försvinner?

Kommentarer
Postat av: Lollo

Ahh joo tror de (a) :)



Jupps, I will.. du får också ha en toppen helg! (:

2008-12-13 @ 01:19:53
URL: http://lollo08.blogg.se/
Postat av: suss

kevin vannnnnnnnnnn!! =)

2008-12-13 @ 05:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0