11 December

Julen närmar sig bara mer och mer, det är inte klokt!
Nu låter jag som alla gamla människor men gud så fort tiden går!
Snart är 2008 slut och sanrt har jag gått ut första terminen på draggen. Dessutom är det snart 4 månader sedan jag träffade mina underbara vänner! Det är verkligen helt oförstående.
I morgon så blir det lussevaka, som sagt för hundrade gången. Det ska bli jätte kul men stressigt, jag ska hinna hem, lämna väskan och ta den andra och hoppa på nästa buss in till stan för att sedan möta Frida och Sussie så att vi kan ta bussen till Vännäsby. Vi får se hur det går men jag tror att jag hinner.
På tal om bussar, jag ska ta nästa buss in till stan och den går om fyra minuter. Dags att springa!


Kommentarer
Postat av: suss

men så bra, tack älskling!

2008-12-12 @ 12:37:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0