10 December

Fy sjutton vad kallt det är ute!
Emma ringde till mig tidigare ikväll och undrade om jag ville gå ut och gå.
- Ja, sa jag utan att tänka mig för. 
Mätaren visade -6 grader så det var bara att dra på sig några lager kläder och gå ut.
Men det var mysigt, vi var nog ute i 40 min i alla fall, pratade om både det ena och det andra och tog igen på det vi har missat under varandras vecka. Sen gick jag hit till mamma, matade katten och nu har jag precis sett Grey's Anatomy.
För övrigt så gick jag på stan efter skolan med Sofia och Oliver. Men innan det så hade jag sådan tur att jag träffade Millan och Linn inne i MVG och så gjorde jag dom sällskap en stund eftersom att jag inte kunde träffa Sofia på driekten.
Hon hjälpte nämligen min lillebror att köpa julklapp åt mig men han hittade ingenting. Eller jo, han hade då ett paket när han kom hem så nu är jag väldigt nyfiken på vad det är och orolig för att han inte ska gilla min.
Han kom även hem med ett par nya jeans och därmed så kastade han några av sina gamla så nu har jag utökat min garderob med två par jeans och två tröjor, tro det eller ej men det var inte illa.
Hade syslöjd idag också, precis som alla andra onsdagar den här terminen och det var lika roligt som vanligt.
Jag sydde klart min tröja till Alvar och så började jag sticka på min halsduk som jag ska ge till farmor i julklapp.
Så nu har jag bara Yvonnes och Emmas julklappar kvar men vad jag ska ge till Emma det vet jag ju redan, måste bara fixa det, svårare är det med Yvonne..



Ett kort sen balen i 9:an, tänk så mycket saker förändras.

Kommentarer
Postat av: suss

haha, ofta ;d

2008-12-11 @ 08:07:52
Postat av: linn

ja hela fiket är så mysigt!

knäck är sååååå gott, åt typ fler stycken

2008-12-11 @ 09:35:20
URL: http://linnstenlund.blogg.se/
Postat av: suss

det var lite olika, men det är väl bra nu :)

2008-12-11 @ 09:55:00
Postat av: emilia

oj vad fin klänningen var :O :)

2008-12-11 @ 10:23:25
Postat av: Lollo

Nationella är sjukt tungt.. men nu är jag klar med A kursen (a) :)

Ha en toppen torsdag!

2008-12-11 @ 11:25:33
URL: http://lollo08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0