1 December

Nu är det 24 dagar kvar till julafton eller 23 dagar i fall jag kollar efter,
Shit pannkaka så fort tiden går, det är verkligen inte så att man kan tro det!
Jag har bara inhandlat en grej men jag ska köpa ett gossedjur i morgon så då är jag snäppet närmare till att vara klar med all shopping.
Idag ahr det bara varit en slö dag, vi har inte gjort något speciellt all förutom att vi hade bad skoan.
Det var väl helt ok, inte alls lika hemsk så som jag skulle komma. Men något som inte är speciellt kul är mina knän, sy sate vad ont jag har i dom.
Näee, jag trodde att jag skulle kunna skriva ganska lång, men det kan jag inte..
Jag är dessutom så trött så att ja skriver upp massa ord som varken hör hit eller så.
Så därför ska nog jag lägga ner det här och sova, jag kommer somna innan jag lagt huvudet på den vanliga
Så sov så gott allihopa.


Lussebullar är ju bland det godaste som finns, jag har redan ätit i alla fall 10 st lussebullar på de senaste två, tre veckoerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0