01.45

Jag kom precis hem ifrån Emma.
Vi har sett två filmer och bara myst med filtar och mjukisbyxor. Rikigt skönt var det.
Men det här med mina natt tider som jag bestämde att jag skulle ändra på tidigar idag funkar ju verkligen... Näe, usch! Jag måste rycka upp mig.
Fredrik har kollat på mina knän idag för nu är det riktigt illa! Igår hade jag så ont så jag vill bara lägga mig ner och gråta och då är det verkligen inte bra för jag har en ganska hög smärtgräns men icke.
Men som sagt, Fredrik har kollat dem och det var tydligen inte bra.. Nu kommer jag inte ihåg vad det var men något är för kort och något för långt i knäna så han ska typ böja till mina fötter och det var de ena med det andra, jag fattar ju inte så mycket av det. Men ryggen, knäna och fötterna hänger tydligen ihop så vi får se hur det här går. Bara det blir bra så.. Jag kan ju inte ens gå upp för trappor nu mera..
I morgon ska jag flörta med mamma så att vi kan åka till strömpilen så att jag kan få inhandla några små saker och även försöka lämna igen mina lösögonfransar eller snarare byta, det var på tok för långa!
Nu ska jag sova och få till det där med sömnen.... not.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0