00.33

Nu har jag precis kommit innanför dörren.
Jag skrev ju innan att jag skulle möta Emma och Sofia och då var klockan halv nio.
Men dom var inne i stan och köpte godis, dit orkade ju inte jag gå så vi skulle höras sen.
Vilket vi gjorde, klockan 22.00 stod jag utanför Sofias dörr men så skulle hon och Oliver ta bussen till honom så det var bara att skynda sig till busshållsplatesen. Men vi hann, dessutom gjorde jag och Emma en impulsgrej och följde med dem till Röbäck. När vi tillslut stod utanför Olivers dörr upptäcker vi till våran stora glädje att han har inga nycklar in och hans päron är inte hemma. Men vi löste det med att våldgästa en kompis till Oliver ett tag innan jag och Emma gick hem i den kalla midvinternatten.
Varför jag skriver om det här väldigt intressanta vet jag inte men jag har skit tråkigt och orkar inte gå och ta bort sminket.
Fast jag måste ju så det är väl lika bra att göra det innan jag typ somnar med det och kläderna på.
Sov så gott! pusss




Jag <3 fjällvandring, eller nått...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0