I can feel the sun whenever you're near. Every time you touch me I just melt away



Hej, jag har varit blondin en gång i tiden, vilket jag helt glömt bort. Men brunetter have more fun!
Vet egentligen inte varför jag bloggar, det är inte mycket nytt som hänt sedan sist, har sett film med lillebror, varit ute och gått med Andrea, tränat och jobbat. Kom på kvart över 9 ikväll att jag glömde stämpla ut när jag slutade idag bara för att jag var så jäkla hungrig och ville hem. Bra där Sara! Bra.
Nu ska jag sova, jobbar 07.30-21.15 imorgon. Det kommer vara en zombie som kliver in genom dörren imorgon men det är ju roligt så jag ska ju inte alls klaga! Sorry för det Andrea.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0