I can’t take one more sleepless night without you,



Har jobbat 9 timmar idag och innan jag började på Coop så städade jag ju också på Kappahl så nu är jag så trött att jag knappt vet vad jag heter. Det är mycke information som ska tryckas in i min hjärna också, nu när man är på ett nytt jobb men jag trivs som fisken i vattnet! Nu ska jag fortsätta äta mina satsumas och se Grey's, det känns lite konstigt att ha en lugn hemmakväll istället för den vanliga utgången
... eller egentligen är det jäkligt skönt om jag ska vara ärlig!

Kommentarer
Postat av: Olivis

Så himla duktig du är!! Roligt att du trivs också. Puss!!

2011-10-22 @ 22:22:31
URL: http://oliviabloggar.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0