You taste like whiskey when you kiss me



Ni anar inte hur mycket jag dör när jag ser den här bilden!! Det är utan tvekan min favoritplats på jorden, någon gång i mitt liv ska jag lära mig franska och flytta hit! Tills dess får jag väl nöja mig med att göra det till tradition att åka dit. Fast det är ju inte så dumt det heller. 
Är för övrigt dödens död, steg upp klockan fem imorse bara för att jag vaknade då och har varit igång sen dess. Jag vet inte hur många gånger jag har frågat mig själv varför jag var tungen att göra det, och att dricka fyra stora koppar kaffe innan tolv har inte hjälpt alls. Men what to do, kastar istället in handduken redan nu och går i säng, måste ju ladda upp för utgång med mina favoriter imorgon.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0