I guarantee you'll miss me, 'cause you changed the way you kiss me


Tjuvade bilden från Malin, från när hon fyllde de gyllene 19

Är så trött att jag nästan inte orkar hålla ögonen öppna. Slocknade innan huvudet landade på kudden igår och vaknade varken av alla sms jag fick eller av mina hundra klockor jag ställt på morgonen. Så det var bara att hoppa i kläderna och springa till bilen, hatar när det blir så men älskar att jag har bilen!! Hur ska jag klara mig utan den? Typ det bästa som hänt.
Har varit ute och gått med Sofie en sväng ikväll också, mysigt! Hjälpte dock inte till att göra mig piggare, hade tänkt härda till nio och sova sen men kom precis på att det är Svenska Hollywoodfruar ikväll!! Det finns ju inte en chans i världen att jag tänker missa det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0