So she throws him at the wall and kisses burn like fire




Har hängt med bästa vän idag, de vanliga ni vet, hon ringde vid tio imorse och en halvtimme senare kliver hon in genom dörren. Fördelen med att hon har nyckel hit är att jag alltid kan somna om när hon meddelat att hon är på ingång, nackdelen är att jag alltid blir livrädd när hon väcker mig. Fick ett samtal idag av chefen på förskolan bredvid mig som undra om jag vill vara vikarie två veckor innan jul. Låter ju inte mycket kanske men jag blir ju glad för alla dagar jag får och nu blir det ju nästan två veckor med skruttungarna. Några timmar senare ringde de från andra förskolan som hör ihop med den bredvid mig, uppe mot böleäng, och ville att jag skulle jobba där imorgon. Så det blir premiär där med andra ord! Lite läskigt faktistk. Så nu ska jag leta fram täckbyxorna och göra matlåda innan sängen kallar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0