Why waste your time getting hurt by someone, whene there's someone else out there waiting to make you happy



Jag tog mig tillslut hur koman som jag låg i igår och gick ut på en promenad med bästa vän. Vi gick förbi farmor och farfar på vägen hem också och hämtade en massa gamla flaskor som jag ska ställa bredvid tvn med ljus i.
Har precis kommit hem från stan, äntligen har Andrea köpt en lägenhet så vi har varit runt på varenda inredningsbutik och tittat ut en massa snyggt till den! Längtar så mycket tills jag får se den irl!! Nu börjar vi verkligen bli vuxna... haha
Ska slänga i mig mat och fara och knäcka till min rygg, är stel som en pinne och har ont som bara den så just nu känns det som min lyckligaste dag i livet att jag ska få fara och fixa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0