We must bring our own light to the darkness



Jag sov 13 timmar i natt, så jäkla skönt att äntligen få sova ut. Har jobbat 7 av 7 dagar förra veckan så nu har jag tagit helg. Ni kan inte ana vad en annons om godis för 4.95 kr/hg och bananer för 10 kr/kg kan göra för en butik! Det var så mycket folk att jag nästan inte han göra annat än att springa fram och tillbaka mellan kassan men tiden går ju fort när det händer mycket. Jobbar bara två dagar i veckan men hade tänkt att bara ta det jätte lugnt hela veckan och göra typ ingenting, skulle också just skriva att jag kommer säkert bli inringd fler dagar bara för att, men har inte blivit det. Men precis när jag skulle det så ringde Coop och nu jobbar jag helgen också, klirrrrr i kassan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0