Someday I will go to Paris and fall in love



Snart ska jag göra mig i ordning och gå till jobbet, stänger ikväll och börjar 7.30 imorgon så det är inte mycket som händer idag. Men klagar fortfarande för jag gillar verkligen mitt jobb fast igår hade jag en man som kom in och handlade och blev så arg på kortläsaren att han börja slänga ur sig en massa saker om att den var ett missfoster och sen kom det en dam och vill få pengar tillbaka för att skinkan hon köpt gick sönder när hon tog skivorna ur förpackningen. Det finns verkligen roliga människor!
Åkte hem till pappa igår på middag, utgång på de och imorgon blir det bio med bästa vän så lite helg får jag också ha även om jag tar riktig helg på måndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0