Oh, killing me softly and I'm still fallin'. Still the one I need, I will always be with you



Var hyfsat trött när jag gick mina 15 meter till jobbet halv 7 imorse. Stackars Jessica fick ju hjärnskakning i lördags när vi var ute så jag fick hoppa in och jobba istället för henne. Fast jag klagar ju inte för jag älskar ju att jobba på dagiset, har haft så sjuk tur som fått jobba varje vecka sedan jag började som vikarie där! 
Och imorgon är det 11.45-22.15 på Coop som gäller, jobb jobb jobb, jag älskar de!
Nu ska jag slänga på mig lite varmare kläder och möta upp Andrea för en långpromenad.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det heter inte dagis: LOLFACE

2011-11-09 @ 01:02:30
Postat av: Sara

neeej, jag vet att det inte heter dagis sofiaaaa

2011-11-14 @ 14:51:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0