I may be young but I'm ready


Fy tusan så trött jag var igår när jag gick till jobbet men det blev en riktigt lugn dag. Klättrade runt i ett frysrum, fick bullar i huvudet som ramlade ner och bakade halva förmiddagen och sen blev det varuplock resten av tiden. Kom hem och hittade Andrea och Misse i soffan, käkade och så for vi på bion. Breaking dawn var faktiskt riktigt bra! Idag är jag däremot sliten, nackdelen med att jobba på förskola och inne i mejeriet på butiken är ju att förkylningar är oundvikliga. Fast ska väl egentligen vara glad att jag klarat mig från magsjukan som gick på förskolan för ett tag sedan... Tur att jag troligen är ledig tills helgen så att jag kan kurera mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0