But there's something in the air, they share a look in silence and everything is understood





Häromdagen åkte jag, Sofia och Sofie för att hälsa på Johanna och Christoffer och lilla Emla som måste vara det sötaste jag sett! Och så lik Christoffer att jag vet inte vad! Vi hade super trevligt och stannade tills mitt i natten nästan innan vi kunde slita oss därifrån.
Nu ska jag göra lite mat och städa lite innan jag ska gå till jobbet, var inte helt säker på att jag började 5 idag så jag var tvungen att springa upp på Coop och kolla och de visade sig att jag började 6 så fick en extra timme ledigt. Jobbar ju alla dagar den här veckan så den lediga tiden jag får är riktigt skön.
Måste bara berätta rosen, när jag kom hem igår kväll så hängde det ett paket på min dörr, va i helvetet tänkte jag?! Men när jag öppnade det så var det en ros och en lite lapp med: "Grattis till nya jobbet" från pappa, Yvonne och Jesper. Blev jätte rörd, det var ju bara hur fint som helst!

Kommentarer
Postat av: Johanna, mamma till Emla

Min lilla semla! <3

2011-11-12 @ 17:46:30
URL: http://www.johannamostrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0