A smile can cover up everything



Igår var det tisdagstacos hemma hos Malin, vi fick ihop alla 9 tjejer, åt, snackade skit och myste. Älskar såndär vardagslyx. Idag vaknade jag av ett sms från bästa vän, hoppade ur sängen och gick ut och promenerade 1 mil med henne. Åkte och kollade på ett par stolar till hennes lägenhet efter det och innan vi for hem till mig stannade vi för att hämta ut mina glasögon som jag väntat över två veckor på men vad händer? Jo, killen råkar smälta sönder mina bågar när han ska böja till dom. Så jag fick gå därifrån tomhänt och får vänta en vecka till på nya glasögon. 
Skulle egentligen behöva sova nu men helg följt av tre lediga dagar har gjort att jag har lyckas vända på dygnet, skönt att jag börjar 10 imorgon i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0