See how I'll leave with every piece of you, don't underestimate the things that I will do



Första snön har äntligen fallit, nu börjar julkänslorna komma och snart är det nyår också. Denna nyår ska dessutom firas i London tillsammans med bästa vän, kan det bli en bättre start på det nya året? Jag tror faktiskt inte det!
Glöggkvällen hos Hilda var för övrigt supermysig med massa skratt och gott fika. Sådana kvällar gillas skarpt!
Lunchade med lillebror och pappa idag innan jag mötte upp Andrea för julklappsshopping, även om jag inte kom hem med en enda julklapp. Imorgon är det ett arbetspass på nästan 11 timmar som gäller så jag borde egentligen ha varit i säng för länge sedan men fastnade vid en massa gamla bilder som jag hittade. Herregud säger jag bara, det är bilder som helst ska brännas och begravas! Fast jag måste dock visa dom för Andrea någon dag, ett väldigt gott skratt kan utlovas..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0